Sunday, 4 April 2021

Hadiah Top Commentator Bulan March 2021 Daripada Blog AnakOmak6

Hadiah Top Commentator Bulan March 2021 daripada Blog AnakOmak6 | Alhamdulillah hadiah sempena top commentator bulan March daripada blog AnakOmak6 berjaya mendarat di Marang, Terengganu. Fast delivery from seller and courier. Hari Khamis, Kak Ret whatsapp dan bagitahu hadiah dah diposkan. Hari sabtu (semalam) tengah hari, abang ninjavan selamat delivered. 


Alhamdulillah rezeki dapat menang sempena top commentator, walaupun haritu tak ada rezeki nak menang giveaway Kak Ret hehehe. Bak kata orang, rezeki tak pernah salah alamat. Begituuuuuuuu ๐Ÿ˜‚



First impression, pegang parcel dan rasa berat. Terfikir Kak Ret bagi kain batik ke aku ke. Lepas buka parcel tu, jeng jeng jeng...


*Maaflah gambar tak berapa menarik sebab tak pandai ambil gambar*

Dapat kurma! Sempena ramadhan yang bakal tiba tak lama lagi, Kak Ret hadiahkan kurma. Boleh makan masa bulan puasa nanti, banyak pulak tu. Cukuplah kot untuk sebulan puasa hihihi. Cantikkkkk kotak kurmanya, sekali pandang macam al-Quran pun ada. Walaupun ada kemek pada kotak, tapi kurma masih dalam keadaan baik. Biasalah kemek tu, benda biasa terjadi dah tuuu hehehe.

Kepada Kak Ret, terima kasih untuk hadiah ni. Semoga Kak Ret dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah! Thank youuuuu! ๐Ÿ’œ

22 comments

  1. Alhamdulilah. Tu la kbtuln nk pose ni kan.. So kita pun bg la kurma kt awak n yg lelain.. Slmt menyambut ramadhan ๐Ÿ˜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okey sangat dah hadiah tu hehehe.
      Selamat menyambut ramadhan jugak kak Ret :D

      Delete
  2. semoga memberi khasiat dan tenaga sepanjang ramadhan!

    ReplyDelete
  3. Tahniah๐ŸŒน๐ŸŒนboleh buat untuk buka puasa๐Ÿคฒ๐Ÿคฒ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, boleh buat untuk sahur sekali kalau tak ada makanan untuk dimakan hihihi

      Delete
  4. Yeay sama hari dapat macam akak.
    Cepatkan Cik Ako beri. Terkejut dia wassap kata sudah pos. Hehe akak dah rasmi makan sedikit pagi tadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah, saya pun terkejut bila kak Ret whatsapp cakap hadiah dah pos. Wahhhh dah rasmi makan ye, saya tunggu puasa nanti baru nak rasmi hehehe.

      Delete
  5. Wahh tahniahh2.. Cantik packaging kurma tu, sayang nak buang lepas dah habis kurma tu nanti..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah seronok dapat hadiah kurma. Rezeki tak salah alamat, saya pun dapat. Semoga murah rezeki kak ret. Aaminn

    ReplyDelete
  7. Tahniah! Alhamdulillah, dah ada kurma untuk bulan puasa. ๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  8. the best gift eva!!
    nyummmmmm
    tahniah :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah...sama la kita dapat kurma....sedap...

    ReplyDelete

Maaf dipinta kerana bahasakan diri aku. Jangan segan silu untuk tinggalkan komen anda kerana komen anda begitu berharga. Terima kasih! :)